Benefits of sharing VAT number

Jak nakupovat



Registrace

Registrace je podmínkou v případě nákupu na IČ. Pokud jste koncový zákazník a plánujete pouze jednorázový nákup, registrace není povinná, ale pokud plánujete i další nákupy v budoucnu, tak ji doporučujeme i vám.
Kurzorem najeďte na nápis "Příhlášení" kde se otevře menu a jednou z položek je "Nová registrace". Zde zvolíte, zda se chcete registrovat jako koncový zákazník nebo jako firma. Dále je potřeba vyplnit min. povinné údaje (jsou označeny červeně). Po potvrzení registrace přijde na zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail. Zde budou znovu zopakovány zadané údaje a zároveň vám budou přiděleny přihlašovací údaje pro další přihlášení. Po dokončení první registrace budete automaticky přihlášeni.
Po přihlášení bude v pravém horním rohu vedle nákupního košíku zobrazeno vaše jméno/název společnosti.
Pokud zapomenete heslo, použijte odkaz "Zapomenuté heslo", který se nachází také v hlavním modrém menu "Přihlášení" – heslo vám pošleme na zadaný e-mail.

Sekce "Vaše firma" a "Dokumenty"

V horním modrém menu naleznete v sekci "Vaše firma" veškeré údaje o vás. Zde také můžete dělat změny veškerých údajů, které jste uvedli při registraci - doplňovat dodací adresy, telefony, kontaktní osoby atd. Velmi užitečná je nabídka "Statistika" , kde naleznete informace obchodního charakteru např. výši přiděleného kreditu, který máte u nás k dispozici, seznam faktur dle data splatnosti, dosažený obrat dle jednotlivých měsíců apod.
V sekci "Dokumenty" naleznete přehlednou historii veškerých dokumentů, které jsme vám vystavili za celou dobu naší spolupráce. Najdete zde přehled objednávek vč. sekce, kde můžete sledovat dosud nedodané zboží, dále vystavené faktury a dodací listy.
Užitečná je také nabídka "Vytvoření nové reklamace", kde můžete sami zadat reklamaci konkrétního zboží dle zadaných parametrů. Vyřízení reklamací můžete poté sledovat v nabídce "Reklamace", kde naleznete seznam veškerých Vašich reklamací a zároveň stav v jakém se nacházejí.

Výběr zboží

V levém menu naleznete "Kategorie zboží", ze kterých můžete vybírat. Po kliknutí na zvolenou kategorii (např. "DVB-T příjem") se v hlavní části (uprostřed) zobrazí veškeré zboží z příslušné kategorie a zároveň se zobrazí další členění (v případě „DVB-T příjmu“
se jedná o podkategorie „Antény“ a „DVB-T přijímače“).

V každé kategorii si můžete vybrat různé druhy filtrů, podle kterých si můžete zboží v dané kategorii třídit - dle ceny, názvu, kódu nebo dle toho zda je zboží skladem. Příp. si můžete zvolit způsob zobrazení katalogu "S obrázky", "Tabulkový výpis" nebo "Galerie".
Přednastaven je vždy vzhled "Galerie".

Na konci každé strany se zbožím je vždy legenda, kde jsou vysvětleny ikony uvedené u zboží – souvisí s různou dostupností zboží.

Pro lepší orientaci vždy vidíte v horní části nad katalogem/seznamem zboží tzv. "Rychlou navigaci", tj. v jaké části menu a pod-menu se momentálně nacházíte.

Vyhledávání

Hledáte-li zboží a nejste si jisti, ve které kategorii se nachází, můžete použít odkaz pro rychlé "Vyhledávání" – vlevo, nad nabídkou "Kategorie" Stačí pouze zadat část názvu nebo klíčové slovo, které požadované zboží popisuje a systém sám nabídne seznam zboží, které popisu odpovídá.

Odeslání objednávky

Zkontrolovat obsah svého košíku můžete proklikem na "Nákupní košík" vpravo nahoře. Zde můžete ještě dodatečně přidávat, měnit nebo odebírat zboží před závazným odesláním objednávky. Je potřeba také vyplnit další důležité informace k vaší objednávce:

- dodací adresa – pokud chcete zboží odeslat na jinou adresu než je fakturační (např. pokud chce zboží poslat do zaměstnání, na jinou provozovnu nebo sklad);
UPOZORNĚNÍ: je potřeba abyste na uvedené dodací adrese byli v den dodání mezi 8h až 17h

- způsob dodání:
- osobní odběr – zboží můžete vyzvednout na některé z našich poboček během otevírací doby, volbu pobočky zadejte přímo při zadávání objednávky
Zboží nachystané k osobnímu odběru na pobočce si prosím vyzvedněte nejpozději do 7 kalendářních dnů od zaslání výzvy k odběru. Po tomto termínu bude objednávka zrušena.
- přepravní službou – zde volíte zasílatele (např. DPD) i způsob úhrady ( např. DPD – dobírka)

- formy úhrady
- platba hotově
– při osobním vyzvednutí zboží na některé z našich poboček
- platební kartou – na naší pobočce máte možnost zaplatit platební kartou (platí pro koncového spotřebitele), platební terminály jsou na pobočkách Brno a České Budějovice, přijímáme karty MC, Visa a American Express
- platba na dobírku – částku zaplatíte hotově našemu smluvnímu přepravci při dodání na Vámi určenou adresu
- platba převodním příkazem – tuto formu úhrady mají možnost využít pouze naši obchodní partneři, se kterými máme uzavřenou smlouvu

UPOZORNĚNÍ: Je možno zvolit formu úhrady bankovním převodem i v případě, že nemáte s námi podepsanou příslušnou smlouvu. V tomto případě vám budou zaslány podklady pro platbu a zboží bude odesláno až po připsání částky na náš účet. V případě že neobdržíme platbu do 10 kalendářních dnů od odeslání údajů k platbě, bude objednávka bez předchozího upozornění stornována.
Pokud obdržíme objednávku do 18:00 hod, je obvykle doručována následující pracovní den (za předpokladu, že je objednané zboží na hlavním skladě).

V případě zaslání zboží po České republice prostřednictvím zasílatele, budeme Vám při hodnotě zásilky do 5 000,-Kč (bez DPH) účtovat přepravní náklady ve výši 150,- Kč (vč. DPH). Při hodnotě zásilky nad 5 000,-Kč (bez DPH) jsou pro Vás přepravní náklady ZDARMA. V této částce je zahrnuto, balné, přepravné, příp. doběrečné. V případě objednávky větších rozměrů, než je uvedeno v obchodních podmínkách zasílatele, jsou přepravní náklady účtovány individuálně.
Pro velkoobchodní zákazníky platí individuální podmínky.

V případě objednávky paraboly se automaticky připočítává cena za karton 1,- Kč za kus (bez ohledu na velikost kartonu - 60, 85, 90).

V případě dodání zboží do ostatních zemí Evropy, účtujeme přepravní náklady za zásilku ve výši 9,60 Euro(vč. DPH). Termín dodání je v tomto případě standardně delší zpravidla 2-4 pracovní dny.
Pokud již při přebírce zboží jeví obal jisté známky poškození, uveďte toto prosím přímo do protokolu zasílatele a co nejdříve o tomto informujte naše expediční oddělení (telefonicky nebo e-mailem).
Doručené zboží doporučujeme co nejdříve zkontrolovat a v případě zjištění skrytých vad (neúplnost dodávky, poškozené zboží) nahlašte na naše expediční oddělení nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena.


Slevové kupóny



15% sleva je možná uplatnit i u naší firmy. Do poznámky u objednávky stačí opsat kod karty SENIOR PAS.

SENIOR PASY jsou unikátním projektem, který vznikl na podporu obyvatelstva s věkem od 55 let. Zapojení do projektu je ZDARMA! Projekt přináší ucelený a jednotný systém slev na výrobky a služby poskytovaný držitelům karet SENIOR PAS.
Na rodinné pasy poskytujeme 15% SLEVU. Do poznámky u objednávky stačí opsat kod karty.

Rodinné pasy vznikly jako projekt na podporu rodin s dětmi. Jeho podstatou je vytvoření a realizace systému poskytování slev a dalších výhod rodinám s dětmi do osmnácti let věku.
 
 
 
 
 
 
Poslední otevřené
 
 

 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Košík
0
(0 položek)
 
 
 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 

Pro velkoobchodní prodej volejte 530 506 900
 
 
Centrála Blučina: INTER-SAT LTD, org. složka, Blučina 704, 664 56 Blučina, Tel.: 530 506 917
Pobočka České Budějovice: INTER-SAT LTD, org. složka, Lidická 143a, 370 07 České Budějovice, Tel.: 530 506 916
Technické řešení: © 2014CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz